رزرو بلیت هواپیما برای سفارت

بیایید درباره رزرو بلیت هواپیما برای سفارت صحبت کنیم. رزرو بلیت هواپیما برای سفارت یکی از مراحل دریافت ویزا برای کشورهای مختلف می‌باشد. این مسئله در کشورهای مختلف یکسان نیست اما درهرحال شما باید برای دریافت ویزا، بلیت هواپیمای خارجی خودتان را به مقصد کشور مورد نظر گرفته باشید. برای خریدن بلیت هواپیما برای سفارت شما می‌توانید از خدمات سایت ارمغان استفاده کنید. در بعضی از سایت‌ها، افراد می‌توانند برای رزرو بلیت، بلیت خود را به صورت پیش فروش یا پیش فاکتور بخرید و درصورتی‌که ویزایتان صادر شد آن بلیت را بخرید یا بلیت دیگری تهیه کنید.
لازم است یادآوری کنیم که برخی از سفارتخانه‌ها سفر شما را با ارائه بلیت هواپیما تائید قرار می‌دهند اما بعضی از سفارتخانه‌ها علاوه بر بلیت، واچر هتل را نیز از شما طلب می‌کنند.

هزینه رزرو بلیط جهت وقت سفارت ۳۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد. ارتباط در تلگرام

برای رزرو بلیط با شماره تماس ۰۹۳۸۶۹۸۲۳۳۴ در تلگرام و واتس اپ درارتباط باشید.

روش رزرو بلیت هواپیما برای سفارت

سفارت کشورهای خارجی معمولاً به این مسئله توجه دارند که خرید بلیت هواپیما سفارت پیش از گرفتن ویزا یک مسئله منطقی نیست و می‌تواند برای مسافران مشکل‌ساز باشد؛ بنابراین از مسافران درخواست می‌شود که پیش از اینکه ویزایشان تائید شود بلیت را به صورت کامل رزرو نکنند و برای خود بلیت موقت بگیرند یا پیش فاکتور خرید بلیت را ارائه کنند. برخی از سایت‌ها به شما پیش فاکتور بلیت هواپیما برای سفارت را ارائه می‌کنند.
در حال حاضر برخی از سایت‌ها با رزرو بلیت سوری برای سفارت این امکان را فراهم می‌کنند که برای ارائه آن به سفارت اقدام کنند. این بلیت می‌تواند برای یکی از ایرلاین های امارات، ترکیش، اتریش یا قطر ایرلاین باشد. قیمت این بلیت سوری از بلیت اصلی ارزان‌تر است.
اما باید بدانید اگر مراحل کاری سفارت شما به درستی انجام شد باید بقیه مبلغ بلیت را بپردازید و بلیت اصلی را بخرید. البته در بعضی از کشورها که ایرلاین های ایرانی به صورت مرتب به آنها سفر دارند می‌توانید برای کاهش هزینه‌های سفرتان بلیت ماهان یا ایران ایر را بخرید.
درصورتی‌که سفارت کشور موردنظر پیش فاکتور بلیت را نپذیرفت و قصد رزرو بلیت هواپیما برای سفارت دارید باید بلیطی را خریداری کنید که امکان کنسل کردن آن وجود داشته باشد. همچنین بهترین کار این است که بلیت را چند روز قبل از پرواز بخرید تا جریمه کنسلی کمتری پرداخت کنید.

چگونه بلیت رزرو بلیت هواپیما برای سفارت انجام دهیم؟

سؤال مهمی که وجود دارد این است که چرا کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌ها از متقاضیان بلیت هواپیما درخواست می‌کنند؟ باید بگوییم چند دلیل عمده برای این مسئله وجود دارد.
۱- برای اطمینان از درست و مشخص بودن مدت ویزای متقاضیان
۲- برای اطمینان از اینکه متقاضی پیش از باطل شدن ویزا به کشور خود برمی‌گردد.
۳- به دلیل تصمیم‌گیری در مورد سفارتی که باید به آن درخواست ویزا بدهید.
۴- برای تصمیم‌گیری برای مدت ویزا با توجه به برنامه سفر شما

آیا امکان رزرو بلیت هواپیما برای سفارت بدون پرداخت وجود دارد؟

بیشتر کنسولگری‌ها و سفارتخانه‌ها برای متقاضیان ویزا اجباری برای رزرو بلیت ندارند. چون می‌دانند در صورت رد شدن ویزا، بلیت رزرو شده متقاضیان می‌سوزد. بعضی از سفارت‌ها این مسئله را در لیست مدارک موردنیاز برای درخواست ویزا ذکر می‌کنند که افراد اجباری به خرید بلیت ندارند اما باید پرواز را رزرو کنند یا پیش فاکتور آن را بدهند. مسافران بعد از گرفتن ویزا می‌توانند بلیطی که رزرو کرده‌اند را بخرند.

مدارک لازم برای رزرو بلیت هواپیما برای سفارت

یکی از مدارکی که ممکن است توسط سفارت یا کنسولگری کشور مقصد از شما خواسته شود، برنامه سفر یا بلیت رفت و برگشت است. در واقع هدف آنها از دریافت بلیت از متقاضیان، این است که از مدت سفر شما، مدت اقامت و زمان برگشت شما با خبر شوند.
بعضی از سفارت‌ها در کنار بلیت رفت و برگشت، واچر هتل را نیز از مسافران می‌خواهند.

برنامه سفری که به سفارت ارائه می‌دهید شامل چه مواردی می‌شود؟

لازم است علاوه بر ارائه بلیت به سفارت کشور مقصد در ایران، بعضی از اطلاعات را درباره هدف سفر و برنامه سفر خود باید بیان کنید.
مواردی مانند نام و مشخصات مسافر، شماره بلیت، خط پرواز، تاریخ رفت و برگشت، کد فرودگاه و نام خطوط هوایی و شماره پرواز باید در این گزارش نوشته شده باشد.
زمانی که بلیت پرواز را ارائه می‌کنید در حقیقت نشان می‌دهد که قصد دارید به کدام کشور سفر کنید و هدف شما از این سفر چیست؟ تفریحی، درمانی، گردشگری یا…
دقت کنید که اعتبار رزرو پروازها از ۳ روز تا ۲ هفته می‌باشد؛ بنابراین یکی از آخرین کارهایی که برای رفتن به سفارت انجام می‌دهید باید این کار باشد.

رزرو بلیت هواپیما و هتل برای سفارت

همانطور که گفتیم بعضی از سفارتخانه‌ها علاوه بر بلیت سفر، مدارک اقامتی مانند اطلاعات هتلی که برای اقامت رزرو کرده‌اید را نیز از شما می‌خواهند. در این صورت شما باید واچر هتلی که در مقصد رزرو کرده‌اید را به سفارت ارائه کنید. این کار را نیز می‌توانید مانند بلیت هواپیما به صورت سوری و موقت انجام دهید؛ یعنی برگه رزرو هتل را به سفارت موردنظر ارائه کنید و درصورتی‌که سفر شما تائید شد، رزرو را نهایی کنید.

کدام کشورها برای صدور ویزا، بلیت هواپیمای سفارت از مسافران می‌گیرند؟

رزرو بلیت هواپیمای سفارت در کشورهای اروپایی، کشورهای عضو شینگن مانند ایتالیا، دانمارک، فرانسه، اتریش، بلژیک، آلمان، پرتقال، سوئیس و لهستان، آمریکا و کانادا انجام می‌شود.

برای اینکه به این کشورها سفر کنید لازم است ویزای صادر شده را با ارائه تمام مدارک از سفارت دریافت کنید. در این حالت مدارک از شما گرفته می‌شود و بررسی می‌شود. درصورتی‌که قصد س فر همزمان به چند کشور را دارید بلیطی که تهیه می‌کنید باید پوشش‌دهنده تمام مقاصد باشد. این مدارک فقط برای این است که سفارت کشور مقصد از تاریخ سفر شما و مقاصد و هدفی که دارید مطلع شود.
در نهایت باید بگوییم که تصمیم نهایی درباره اینکه رزرو بلیت به صورت دائم انجام شود یا موقت با شما خواهد بود؛ اما بهتر است برای کاهش دردسر بلیت را به صورت رفت و برگشت رزرو کنید.

همکاران ما