تجربه سفر داخلی و خارجی با بهترین آژانس مسافرتی

اگر به دنبال یک بهترین آژانس مسافرتی معتبر برای رزرو بلیط‌های هواپیمایی و تورهای گردشگری داخلی یا خارجی هستید، جیمبو می‌تواند مناسب‌ترین انتخاب برای شما باشد. مجموعه جیمبو قادر است بهترین هتل‌های ۵ ستاره و ۴ ستاره داخلی را برای سفرهای شما رزرو کند؛ به‌طوری که می‌توانید از سفر چند روزه خود نهایت لذت را ببرید! پس با کمترین چالش، برای سفر به مقصد موردنظر خود با این تیم حرفه‌ای آماده شوید.

نکته مثبت دیگر درباره جیمبو این است که در تمام طول سال و همه روزهای هفته، تورهای گردشگری متعددی در ایران و کشورهای همسایه برگزار می‌کند. به همین دلیل نیازی نیست چندین روز و یا چندین ماه برای رفتن به سفر موردنظر خود منتظر بمانید. در ادامه، بیشتر با این بهترین آژانس گردشگری آشنا خواهید شد.

جیمبو برای انواع سفرهای داخلی و خارجی

اگر قصد سفر به شهرهای داخلی یا کشورهای همسایه را دارید، بهتر است به سراغ تورهای گردشگری معتبر و محبوب بروید. در حال حاضر، آژانس‌های گردشگری زیادی در زمینه ارائه انواع تور وجود دارند که تعداد آن‌ها بیشتر از انگشت‌های دو دست‌تان است! اگر به دنبال سفری باکیفیت و ارزنده هستید، جیمبو در کنار شماست تا بتوانید هرچه سریع‌تر، به راحت‌ترین شکل ممکن، بلیط تور مورد نظر خود را بگیرید و برای سفر آماده شوید. با مراجعه به سایت جیمبو تراول می‌توانید بهترین تورهای داخلی و خارجی را با مناسب ترین قیمت تهیه کنید.

نکته مثبت  درباره آژانس گردشگری جیمبو و خرید بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی این است که به‌طور کامل پشتیبانی ۲۴ ساعته دارد. از سوی دیگر، کارشناسان این مجموعه شما را تا حد زیادی راهنمایی می‌کنند تا متوجه شوید برای خرید بلیط باید دقیقا چه کارهایی انجام دهید و چه قوانین و مقرراتی را رعایت کنید. این ویژگی ها باعث می شود تا جیمبو را یکی از بهترین آژانس مسافرتی بنامیم.

خدمات جیمبو برای راحت‌تر شدن سفر شما

خدماتی که جیمبو ارائه می‌دهد، باعث می‌شود که سفر شما در خارج یا داخل کشور فوق العاده راحت‌تر باشد. این خدمات باعث می‌شوند که شما با کمترین چالش، بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن، بهترین بلیط‌های هواپیمایی را با قیمت مناسب رزرو کنید و برای سفر رویایی خود آماده شوید. برخی از مهم‌ترین خدماتی که باعث راحت‌تر شدن سفر شما می‌شوند و جیمبو آن‌ها را ارائه می‌دهد، به شرح زیر است:

  • امکان رزرو هتل در سراسر دنیا
  • امکان دریافت بلیط‌های هوایی برای مقاصد داخلی و خارجی به صورت اینترنتی و بدون فوت وقت
  • بهره‌مندی از تورهای گردشگری داخلی و خارجی با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت
  • ارائه گواهینامه بین‌المللی برای اطمینان از اعتبار شرکت
  • اخذ ویزای توریستی برای بسیاری از کشورهای جهان برای گردشگران
  • امکان رزرو و دریافت بلیط قطار در همه خطوط ریلی کشور
  • امکان استفاده از خدمات تورهای زیارتی
  • پشتیبانی همیشگی و سریع

چرا باید آژانس گردشگری جیمبو را انتخاب کنیم؟

بهترین آژانس گردشگری

در هنگام سفر، به خصوص سفرهای خارجی، انتخاب بهترین آژانس مسافرتی می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در کیفیت اقامت شما داشته باشد. به گونه‌ای که اگر آژانس موردنظر شما نتواند به تعهدات خود عمل کند، نمی‌توانید سفری به یاد ماندنی و لذت‌بخش را تجربه کنید!

در مقابل، اگر آژانس گردشگری را با دقت کافی انتخاب کنید، می‌توانید مطمئن باشید که خاطره آن سفر برای همیشه در ذهن شما می‌ماند و حتی ممکن است برای سفرهای بعدی خود از خدمات این آژانس، مجدد استفاده کنید. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که یک شرکت گردشگری معتبر باید داشته باشد تا بتوانید از آن برای سفرهای داخلی یا خارجی خود استفاده کنید، عبارتند از:

رضایت مشتریان

اولین و مهم‌ترین عامل که می‌تواند به شما ثابت کند آیا این آژانس گردشگری برای شما مناسب است یا خیر، رضایت مشتریان است. مهم‌ترین هدف جیمبو در کسب رضایت و راحتی شما در طول سفر خلاصه می‌شود. به این ترتیب برای صحت این موضوع می‌توانید به سراغ بخش نظرات و پیشنهادات بروید.

تخصص کارشناسان

اگر افراد غیرمتخصص شما را راهنمایی کنند، ممکن است در طول سفر با مشکلات زیادی مواجه شوید! در حالی که آژانس گردشگری جیمبو، کارشناسان متخصص و کاربلد زیادی دارد که شما می‌توانید از راهنمایی‌ آن‌ها نهایت استفاده را ببرید. اکنون، بیشتر از ۵۰ کارشناس متخصص در این مجموعه در حال فعالیت هستند.

تنوع تورهای گردشگری

اگر اهل سفر و گشت و گذار باشید، به احتمال زیاد می‌دانید که فقط یک مقصد به تنهایی نمی‌تواند برای شما جذاب باشد! تنوع در تورهای گردشگری به هیجان‌انگیز شدن سفر گردشگران کمک می‌کند. به همین خاطر شما می‌توانید در جیمبو، به لیست انواع تورهای گردشگری داخلی و خارجی در شهرهای مختلف دسترسی پیدا کنید. تنوع تورها و مقاصد گردشگری در جیمبو بسیار است. از جمله آن میتوان به انواع تورهای داخلی، تور ترکیه، تور کشورها و شهرهای آسیایی مانند تور تایلند و تور پاتایا و انواع تورهای اروپایی و همچنین انواع تورهای ترکیبی اشاره کرد

پشتیبانی مشتریان

برای انتخاب بهترین آژانس گردشگری معتبر، ابتدا باید به پشتیبانی ۲۴ ساعته آن توجه کنید. از این نظر، جیمبو می‌تواند بهترین مرجع برای شما باشد. چراکه تیم پشتیبانی به صورت شبانه‌روزی در اختیار شماست و می‌توانید در هر زمانی که خواستید، سوالات خود را درباره تورهای گردشگری مختلف از کارشناسان باتجربه بپرسید.

قیمت‌های مناسب

اگرچه قیمت تورهای گردشگری و بلیط‌های هواپیما یا قطار تا حد زیادی به شرایط سفر و مقصد شما بستگی دارد؛ اما برخی آژانس‌های گردشگری در سال جدید، هزینه‌ تور خارجی و داخلی را افزایش داده‌اند که این افزایش هزینه، بیش از حد بوده است. با این حال، در جیمبو قیمت‌ها رقابتی در نظر گرفته شده‌ تا بیشتر گردشگران بتوانند با هزینه مناسب، از بهترین خدمات بهره‌مند شوند.

رزرو تورهای گردشگری جیمبو چگونه است؟

اگر می‌خواهید یکی از تورهای داخلی یا خارجی جیمبو را رزرو کنید، اول باید درباره هزینه سفر، تاریخ رفت و برگشت و مدارک لازم برای خروج از کشور سوالات خود را بپرسید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار داده شود. به عنوان مثال، یکی از مهم‌ترین مدارک لازم برای سفر به ژاپن، اخذ ویزا است که این کار توسط کارشناسان جیمبو انجام می‌شود. مابقی مدارک لازم برای رزرو تور در آژانس گردشگری جیمبو، مطابق با جدول زیر است:

مدارک لازم برای رزرو تور
پاسپورت با حداقل ۷ ماه اعتبار
مجوز خروج از کشور برای دختران زیر ۱۸ سال
مجوز خروج از کشور برای بانوان متاهل
ارائه شناسنامه و کارت ملی
عکس پرسنلی با پس زمینه سفید
سند مالکیت و گردش حساب

و در پایان…

شما عزیزان می‌توانید با کمترین هزینه، از انواع خدمات تورهای گردشگری که در بهترین آژانس مسافرتی ارائه می‌شود، بهره‌مند شوید. در جیمبو، انواع خدمات تورهای ترکیبی به صورت کاملا حرفه‌ای و با قیمت مناسب ارائه می‌شوند.

 تنها کافی است وارد وب‌سایت جیمبو به آدرس jimbo.travel شوید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید تا اطلاعات تکمیلی به صورت رایگان در اختیار شما قرار داده شود. با جیمبو، بهترین و به‌یادماندنی‌ترین سفر را خواهید داشت؛ چراکه تمام پروسه رزرو تور، از دریافت بلیط تا سفر به مقصد نهایی، در بازه زمانی بسیار کوتاه با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود.

همکاران ما