جزییات تور

تور شیراز ارزان لحظه آخری

 سفر به شیراز

اگر قصد سفر به یکی از شهرهای دیدنی ایران را دارید شیراز میتواند یکی از بهترین گزینه ها باشد. شیراز همواره یکی از پرطرفدار ترین تور داخلی بوده و هست سفر به این شهر میتواند خاطرات زیبایی را برای شما بسازد. این شهر یکی از کلان شهر های ایران و مرکز استان فارس است و در جنوب غربی ایران قرار گرفته است.

شمال شهر را کوه های بلند و مرتفعی احاطه کرده است که میتوان به کوه های: بابا کوهی، کوه تو سیاه، کوه چهل مقام، کوه پشت مله، تنگ منصور آباد و کوه داراک اشاره کرد.

اگر قصد کوهنوردی را دارید و یا از آن دسته از گردشگرانی هستید که به کوهنوردی علاقه مند اند شهر شیراز به دلیل داشتن کوه های مرتفع می تواند مکان بسیار مناسبی باشد.

مراکز گردشگری و تاریخی استان فارس

تصویر بهاری و رنگارنگ باغ ارم شیراز

از این شهر به عنوان یکی از مراکز گردشگری و توریستی ایران شناخته شده است. از جاذبه های مهم تاریخی آن میتوان به آرامگاه حافظ، آرامگاه خواجوی کرمانی، آشکده صمیکان، آرامگاه سعدی، باغ جهان نما، ارگ کریم خان، باغ ارم، باغ تخت، باغ چهل تن، باغ دلگشا، باغ عفیف آباد، باغ نارنجستان قوام، باغ هفت تن، خانه صالحی، چاه مرتاض علی، حمام باغ نشاط، عمارت باغ ایلخانی، عمارت باغ نشاط، عمارت دیوانخانه و عمارت کلاه فرنگی باغ نظر اشاره کرد.

جاذبه های طبیعی شیراز

علاوه بر مکان های تاریخی و باستانی متعددی که در این شهر واقع شده، جاذبه های طبیعی بسیار زیبایی هم در این شهر وجود دارد که گردشگری در این مناطق با آب و هوایی بی نظیر لذت سفر را دو چندان می کند. آبشار کوهمره سرخی، برم دلک، پارک قلعه بندر، پارک ملی بمو، باغ پرندگان، پیربناب، چشمه جوشک، مسکی، گردشگاه چشمه سلمانی، و گرشگاه هفت برم از جمله منطقی هستند که دیدن آن ها خالی از لطف نیست.

چشمه های طبیعی در اطراف شهر هم از نظر آبدرمانی و هم از نظر جذب گردشگر برای صنعت گردشگری استان فارس از اهمیت بالایی برخوردار است. و نیز به صنعت گردشگری این استان رونق بخشیده است.

نگار خانه ها و موزه ها شیراز

استان فارس دارای ۱۸ نگار خانه است که در آن ها به برپایی آثار هنری وفرهنگی نیز می پردازند.

شیراز دارای ۱۱موزه است مانند موزه هخامنشی که به آثار متعلق به دوره هخامنشی در آن می پردازد، موزه ساسانی که آثار متعلق به دوره ساسانی را در آن به نمایش گذاشته اند.

معماری و کاشی کاری زیبا در نگارخانه های شیراز

درباره شهر شیراز

شهر همیشه بهار شیراز که یکی از بزرگترین مراکز گردشگری و توریستی ایران بزرگ محسوب می شود دارای جاذبه های تاریخی شیراز فراوانی است، که از میان آن ها می توان به آرامگاه حافظ. آرامگاه خواجوی کرمانی. آشکده صمیکان. آرامگاه سعدی. باغ جهان نما . ارگ کریم خان. باغ ارم. باغ تخت. باغ چهل تن. باغ دلگشا. باغ عفیف آباد . باغ نارنجستان قوام. باغ هفت تن. خانه صالحی. چاه مرتاض علی. حمام باغ نشاط. عمارت باغ ایلخانی. عمارت باغ نشاط. عمارت دیوانخانه. عمارت کلاه فرنگی باغ نظر اشاره کرد.

موقعیت جغرافیایی شیراز

اطراف شهر را کوه های بلند و مرتفعی احاطه کرده است، که این کوه ها شمال شهر شیراز را در بر میگیرد که عبارتند از: بابا کوهی. کوه تو سیاه. کوه چهل مقام. کوه پشت مله، تنگ منصور آباد و کوه داراک از مواردی هست که می توان نام برد.

اگر قصد کوهنوردی در سفر خود را دارید پیشنهاد ما به این دسته از گردشگران علاقه مند به کوهنوردی آن است که فرصت کوهنوردی در شهر شیراز را از دست ندهید، جذابیت ها و زیبایی های کوه های مرتفع شیراز بسیار دیدنی خواهد بود. برای رزرو این تور داخلی می توانید با ارمغان همراه باشید.

پیست اسکی شیراز

پیست اسکی بولادکف به عنوان دومین پیست بین المللی کشور در ۸۰ کیلومتری شمال شهر است و دارای قله ای به ارتفاع ۳۴۰۰ متر از سطح دریا است. این مجموعه دارای امکاناتی نظیر تله کابین، تل اسکی، رستوران، فست فود، کافی شاپ، مهمانسرا، هتل، موتور برفی و ماشین های کوهستان است.

اگر علاقه مند به سفر در ایران هستید میتوانید با تور داخلی ارمغان آفاق ایرانیان سفری دل نشین را به مناطق زیبای ایران داشته باشید.

برای رزرو تور شیراز با ما تماس بگیرید

دفتر مشهد: ۰۹۱۵۷۲۳۷۸۰۰ — ۳۷۲۳۷۸۰۰ – ۰۵۱

همکاران ما